DoorCenter.co.il - המומחים שלנו מייעצים בנושא: - מידע על פלדלת החדשה של רב בריח
סל קניות: 0 פריטים

המומחים שלנו מייעצים: מידע על פלדלת החדשה של רב בריח

להלן מבחר עצות שימושיות לחיים שקטים יותר

רב בריח השקיעה 6.5 מיליון שקל בפיתוח פלדלת החדשה רב בריח השקיעה 6.5 מיליון שקל בפיתוח פלדלת החדשה; מחיר ההשקה לצרכן - 3,800 שקל. פלדלת החדשה תכלול פיתוחים טכנולוגיים כמו תאורת לד בחור המנעול וצליל להסבת תשומת לבנו לדלת פתוחה על העיצוב אחראים מחלקת העיצוב של רב בריח בשיתוף עם המעצב הישראלי פיליפ בולקיה, שנסע עד איטליה למעבדת הצבע היוקרתית בעולם כדי לבחור את הגוונים החדשים.



בנושא העיצוב זוכה הפלדלת לשדרוג של ממש, 3 עיצובים שונים שעוצבו ותוכננו על ידי מחלקת העיצוב של רב בריח והדפס מונו כרומי של מוטיב ה"מגן" בדפוס של גוון על גוון בשלושה גוונים בעיצוב מעצב העל הישראלי פיליפ בולקיה ומחלקת העיצוב של רב בריח. לצורך התאמת הצבעים הוטס מר פיליפ בולקיה, שאחראי גם למיתוג של חברות כמו פלאפון, בזק,אל על,שופרסל ועוד,והידוע בקו הנקי והיוקרתי שלו, לאיטליה, שם נמצאת מעבדת הצבע של פרארי, שהיא הטובה ביותר בעולם בתחום זה. במעבדה בחן בולקיה את האפשרויות השונות והחליט על הגון המדויק שיאפיין את הדלת הסטנדרטית החדשה של רב בריח.



במישור הטכנולוגי החידושים בפלדלת החדשה מביאים איתם תחושת ביטחון גדולה יותר וידידותיות לסביבה:

שילוב של חיישן במנעול הדלת מספק מעכשיו נוחות מרבית: כאשר מקרבים את המפתח לחור המנעול נדלקת נורת LED זעירה, ומאירה אותו (שומרי שבת יכולים לבטל את הפעולה)

כאשר הדלת נותרת פתוחה יותר מ-20 שניות נשמע צלצול עדין, שמזכיר לכם לנעול אותה  (שומרי שבת יכולים לבטל את הפעולה)

פלדלת החדשה מיוצרת מחומרים ידידותיים לסביבה וניתנת למחזור בדרגה של 100%

הדגמים החדשים של פלדלת, שבפיתוחם הושקעו 6.5 מיליון שקל (לא כולל השקעה בפס הייצור עצמו) יימכרו במחיר  3,800 שקל.

להשיג באולמות התצוגה החדשים ואצל כל המפיצים של החברה, פרטים באתר האינטרנט :

כל הזכויות שמורות לדורסנטר בע"מ © All rights reserved to DoorCenter LTD 2006-2012
moncler sale canada goose uk ugg boots uk cheap ugg boots moncler sale canada goose uk doudoune moncler abercrombie france louboutin pas cher doudoune moncler hollister moncler ugg italia louboutin pas cher louboutin soldes abercrombie outlet moncler sale moncler outlet ugg pas cher peuterey outlet woolrich outlet abercrombie france ugg boots uk