DoorCenter.co.il - המומחים שלנו מייעצים בנושא: - מה ההבדל בין יצרניות דלתות הפלדה השונות?
סל קניות: 0 פריטים

המומחים שלנו מייעצים: מה ההבדל בין יצרניות דלתות הפלדה השונות?

להלן מבחר עצות שימושיות לחיים שקטים יותר

הרבה לקוחות שואלים אותנו את השאלה הזו, ותמיד אנחנו מתקשים לענות עליה.

ראשית, סקירה קצרה על יצרניות דלתות הפלדה השונות;

כיום, קיימות בשוק מספר יצרניות דלתות פלדה, אשר חלקן נחשבות כבוטיקים והאחרות נחשבות כיצרניות גדולות, אשר מייצרות דלתות פלדה ודלתות אש לציבור הרחב כמו גם לקבלנים:

חברת רב בריח - החברה אשר המציאה את דלתות הפלדה. החברה קיימת מזה כ-30 שנה ובעבר אף ניסתה להגיש פטנט בעניין. דלת הפלדה הראשונה כלל לא הייתה עשויה מפלדה, אלא מדלת עץ שבמרכזה היה מנגנון בעל מספר בריחים (ארבעה בריחים) אשר נכנסו לעבר ארבעת צידי המשקוף. אופן נעילת הדלת ומספר הבריחים הרב הקשה על הגנבים הפשוטים שלא ידעו כיצד להתמודד עם פריצת הדלת. אולם שנים לאחר מכן, הגנבים למדו לפרוץ את הדלת, וכך גם רמת המיגון השתנתה והשתפרה. ואכן, שינם ספורות לאחר מכן, הוציאה חברת רב בריח את דלת הפלדה, ואף ניסתה להגיש, כאמור, פטנט.  לצערו הרב של מר בכרי (ממציא דלת הפלדה ומבעליה לשעבר של חברת רב בריח), הפטנט לא עמד במבחני המשפט, והוכרז כפסול. בכך נפתחה הדרך ליצרני דלתות נוספות.

חוסם - הראשונה מבין החברות שפיתחו דלת פלדה רב בריחית היית חברת חוסם. מכיוון שלרב בריח היה פטנט באותו הזמן, חברת חוסם בחרה לבצע את הנעילה הרב בריחית בצורה מעט שונה; במקום שהמנגנון הרב בריחי יינעל את הבריחים באמצעות סיבוב המפתח בצילינדר, המשתמש היה זה שצריך לסובב את הבריחים באמצעות ידית עגולה, ולאחר מכן לנעול (לנצור) את המנגנון באמצעות הצילינדר. רעיון זה לא היה טוב כמו הרעיון של רב בריח, ואכן, לאחר שהפטנט של רב בריח "נפל", חברת חוסם החלה לצאת בדלתות פלדה בעלי מנגנונים דומים לאלו של חברת רב בריח.

עם עובר הזמן חברת חוסם חברה לחברת שריונית, וביחד, לאחר הבראה, הפכה ברבות הימים לחברת שריונית חוסם.

רב מגן - חברה המייצרת דלתות בוטיק ומתמחה בדלתות מעוצבות. מפעל החברה ממוקם בראשון לציון. הדלתות של החברה דומות במהותן לאלו של רב בריח ושריונית חוסם. חשוב לציין שלכל אחת מהחברות יש ייחוד ברמת ההגנה, הבא לכדי ביטוי באופן שכל חברה מגנה על הצילינדר ועל המנגנון מפני פריצה.

עכביש - חברה אשר קיימת בשוק מזה כ-15 שנה. לחברה מפעלים בדרום הארץ והיא מייצרת בעיקר לשוק הפרטי וייצוא לחו"ל.

פלרז - מתמקדת בעיקר בייצור דלתות אש ודלתות פלדה ללקוחות עסקיים. ניתן לראות את הדלתות שלה בעיקר בחדרי המדרגות, דירות מקבלן וכו'.

ישנן חברות יצרניות נוספות, המייצרות דלתות פלדה, אולם עיקר החברות מוזכר לעיל.

חשוב לשים לב להבדל בין יצרנית דלתות פלדה אחת למשנתה. ההבדלים ניכרים בפרמטרים הבאים:

(1)   מספר האורכנים המצויים בתוך הדלת. אורכן הינו החיבור שנעשה בין שתי פלטות הפלדה המהוות את הדלת.

(2)   מספר נקודות הריתוך בדלת - לצורך חיזוק הדלת והגנתה, החברות היצרניות מרתכות בין פלטות הפלדה לבין האורכנים. ככל שיש יותר נק' ריתוך, כך הדלת עמידה יותר בפני פריצה וכיפופה.

(3)   סוג המנגנון - מרבית החברות מייצרות את המנגנונים בעצמם. דורסנטר ממליצה על  החברות המשתמשות במוצרי מולטילוק, הנחשבים המובילים בעולם.

(4)   סוג הצילינדר - הצילינדר וההגנה עליו מהווים את עיקר הדלת. כאשר מעוניינים לבצע פריצה לדלת פלדה, כל שיש לעשות הוא לפרוץ את הצילינדר. לכן, יש תמיד לבחון שהצילינדר הינו ברמה מאוד גבוהה (מומלץ לקחת מוצרי מולטילוק), וכן ההגנה שקיימת עליו אינה מאפשרת פריצה קלה/שבירה של הצילינדר.

(5)   מספר הבריחים הקיימים בדלת - ככל שיש יותר בריחים, כך יהיה קשה יותר לבצע פריצה קשה של הדלת כגון כיפופה על-ידי לום.

ניתן לשפר את רמת ההגנה של כל דלת באמצעות התקנת מנעול עליון. ישנם מספר סוגי מנעולים עליונים; ג'ואל (של חברת מולטילוק), סקורם (איטלקי) ו- דדבולט.

בכל שאלה ופנייה נוספת ניתן ליצור קשר עם חברת דורסנטר.

 

 


כל הזכויות שמורות לדורסנטר בע"מ © All rights reserved to DoorCenter LTD 2006-2012
moncler sale canada goose uk ugg boots uk cheap ugg boots moncler sale canada goose uk doudoune moncler abercrombie france louboutin pas cher doudoune moncler hollister moncler ugg italia louboutin pas cher louboutin soldes abercrombie outlet moncler sale moncler outlet ugg pas cher peuterey outlet woolrich outlet abercrombie france ugg boots uk