DoorCenter.co.il - המומחים שלנו מייעצים בנושא: - טיפים לרכישת דלת
סל קניות: 0 פריטים

המומחים שלנו מייעצים: טיפים לרכישת דלת

להלן מבחר עצות שימושיות לחיים שקטים יותר

בבואנו לרכוש דלת חדשה, בין אם זו דלת כניסה, דלת פנים, דלת אש וכו', מומלץ שנבוא מוכנים עם הידע הבסיסי הנדרש כדי לקיים דיאלוג עם נציג השירות. אכן, לרוב ניתן לקבל את ממנו את כל המידע. אך הכנה מוקדמת וקצרצרה עוד בבית יכולה לחסוך לנו ביקורים מיותרים באולם התצוגה.

ראשית,סוג המשקוף הנדרש. ישנם שלושה סוגי משקופים לדלתות פלדה:

 בדירות חדשות, מותקנים במקרים רבים משקופי בניה. אלו משקופים שמתקין הקבלן, והם חוסכים את הצורך בהתקנה נוספת שתתאים את המשקוף הקיים לדלת הבטחון. בנוסף משקופי בניה יצוקים בבטון ע"י הקבלן, עובדה המעניקה להם יתרון גדול בעת נסיונות פריצה, שכן יהיה זה בלתי אפשרי לעקור אותם ממקומם.

בדירות ישנות יותר, נקבעו לרוב משקופים מעץ. כדי למנוע צורך בעקירת המשקופים הללו בזמן התקנת דלת פלדה, פותח משקוף ההלבשה: לאחר חיזוק משקוף העץ אל הקיר, יולבש מעליו משקוף הפלדה, והוא משמש כמוצר מוגמר המאפשר התקנת דלת פלדה. גם במקרה זה, המשקוף ימנע נסיון פריצה  הכולל עקירת משקוף העץ הישן.

את משקוף ההלבשה ניתן להלביש על מגוון מסגרות – עץ, מתכת, גבס, ועוד.

סוג נוסף של משקופים נועד בעיקר לדלתות פנים. זהו משקוף חובק. הוא נועד להקל את ההתקנה של דלתות פנים על קירות גבס הפופולאריים במחוזותינו, ולמנוע את הצורך בהוספת מסגרת עץ. המשקוף מותקן על קיר הגבס ו"מחבק" אותו. מכאן שמו – משקוף חובק.

ניתן להשתמש במשקוף חובק גם להתקנת דלתות כניסה, אך במידה ומדובר בדלתות כבדות המותקנות בקיר גבס, יהיה צורך בחיזוק נוסף של קיר הגבס.

רמת בטיחות:

בדירות צמודות קרקע ובקומות הנמוכות בבניין, נדרשת דלת כניסה עם רמת בטיחות גבוהה יותר מאשר בקומות העליונות בבניין. זאת כיוון שדירות אלו חשופות יותר לפריצות. בדירות אלו מומלץ להתקין דלתות בטחון עם 10 צילינדרים (ולא ארבעה, או שבעה), וכמו כן, חשוב לשים לב לאורך  ועובי הבריחים: ככל שהבריח בולט יותר מהדלת, כך יקשה על הפורץ להיכנס לדירה.  בדירות הממוקמות בקומה גבוהה יחסית, יכולים להספיק שבעה בריחים (דלת עם רמת ביטחון בסיסית). בדלת בטחון בסיסית ישנו בריח עליון, בריח צד הפונה לכיוון צד הצירים, ובריח תחתון המצוי ברבע התחתון של הדלת והוא פונה לכיוון המשקוף בצד הנעילה. ארבעת הבריחים הנוספים בדלת מצויים במנעול.

תקציב:

כמובן שלאיכות יש מחיר... לרובנו יש תקציב מוגבל. לכן, כדאי לסקור לפני קנית דלת את אתרי יצרניות דלתות הפלדה השונות ופורומים שונים, שיאפשרו לכם לקבל מושג כיצד להוזיל עלויות. למשל – ציפוי הדלת בציפוי זול בחלקה הפנימי ויוקרתי בחלקה החיצוני, יוזיל את מחירה אך לא יפגע ברושם שהיא תעשה על האורחים הממתינים מחוץ לה...

ולסיום – טעמכם האישי:

האפשרויות העומדות לפניכם הן ללא גבולות. חישבו מראש – האם אתם אוהבים ציפוי עץ בצבעים טבעיים או אולי עיצוב מהודר בנפחות? כמה אתם מוכנים להשקיע בעיצוב ביחס למחיר הדלת הכולל? אלו שאלות חשובות ביותר שאם תענו עליהן עוד בבית, תחסכו לעצמכם זמן רב  (ובלבול רב) באולם התצוגה.

תתחדשו!

מאמר זה באדיבות  READER.co.il


כל הזכויות שמורות לדורסנטר בע"מ © All rights reserved to DoorCenter LTD 2006-2012
moncler sale canada goose uk ugg boots uk cheap ugg boots moncler sale canada goose uk doudoune moncler abercrombie france louboutin pas cher doudoune moncler hollister moncler ugg italia louboutin pas cher louboutin soldes abercrombie outlet moncler sale moncler outlet ugg pas cher peuterey outlet woolrich outlet abercrombie france ugg boots uk